
Îți oferim suport în construirea și implementarea unui brand puternic și inovator, care atrage și reține noi talente prin crearea unui cadru coerent care simplifică și concentrează prioritățile, definirea EVP (Employee Value Proposition) și integrarea culturii companiei, comunicării, brandului, marketingului de recrutare și soluțiilor media.
Brandul de angajator este modul în care vă gestionați în mod proactiv marca de angajator pentru promovarea companiei către persoanele în căutarea unui loc de muncă.
Crearea brandului de angajator se concentrează pe creșterea strategică a percepției organizației tale ca loc de muncă. Această percepție este determinată de eficiența liderilor, de experiențele angajaților și de reputația externă ca angajator.
Oamenii aleg din ce în ce mai mult angajatori cu care se pot identifica și al căror scop se aliniază cu propriile valori. Brandingul inteligent al angajatorului poate stimula poziția organizației pe plan intern și pe piața muncii.
Brandul de angajator definește esența companiei – unicitatea acesteia și ceea ce reprezintă – și asigură corelarea acesteia cu potențialii candidați.
