
Contracte de muncă, fișe de post, procedurilor si manualelor de lucru pentru noii angajați? Toată documentația de care ai nevoie pentru a-ți gestiona cultura organizațională și pentru a respecta legislația muncii, devine ușor de accesat și înțeles.
Politicile și procedurile de resurse umane se referă la un set de linii directoare și reguli stabilite de organizație pentru a guverna comportamentul, acțiunile și interacțiunile angajaților în cadrul companiei. Documentarea politicilor și procedurilor de resurse umane care reflectă cultura companiei tale este primul pas în crearea strategiei de resurse umane.

Conturează standardele așteptate de conduită, performanță și comportament pentru angajați, oferind linii directoare clare cu privire la ceea ce este acceptabil și ce nu.
Respectă legile, reglementările și standardele relevante din industrie, prin reducerea riscului problemelor legale și promovarea unui mediu de lucru corect și echitabil.
Politicile privind securitatea datelor, proprietatea intelectuală și informațiile confidențiale protejează activele companiei și asigură confidențialitatea și securitatea datelor sensibile.
Procedurile de HR legate de siguranță, sănătate și bunăstare ajută la crearea unui loc de muncă ce acordă prioritate bunăstării fizice și mentale a angajaților.
Prin stabilirea unor forme consecvente de gestiune a resurselor umane, se promovează un tratament echitabil al angajaților și se diminuează probabilitatea de discriminare.
Stabilirea unor practici concrete de resurse umane oferă managerilor instrumente pentru a gestiona problemele angajaților, eventualele conflictele și preocupările privind performanța în mod eficient și corect.
