Leadership development

Cui se adresează

  • Lideri cu experiență care doresc să-și perfecționeze și să-și reîmprospăteze abilitățile
  • Lideri fără experiență care au nevoie să învețe instrumente de bază
  • Angajați cu potențial de avansare
  • Lideri de grup/echipe, supervizori, manageri, directori
  • Angajații fără funcție de conducere interesați să afle mai multe

Scop

Învățarea și aplicarea metodelor de evaluare și cuantificare a standardelor și acțiunilor pentru luarea deciziilor esențiale cu privire la atingerea obiectivelor de creștere.

Participanții vor dezvolta o înțelegere mai profundă a stilului, trăsăturilor și valorilor personale în rolul de lider, și vor explora principiile de bază ale influenței psihologice și ale motivării celorlalți.

Programul utilizează un sistem de activități care au efecte  dovedite științific în îmbunătățirea nivelului abilităților de conducere, de comunicare și reziliență.

Curriculum

  1. Elementele esențiale în leadership.
  2. KPI-uri și învățarea metodelor de evaluare bazate pe dovezi (evidenced-based)
  3. Asumarea răspunderii și dezvoltare personală
  4. Formarea și conducerea unei echipe performante
  5. Abilități „soft”: comunicare interpersonală, managementul timpului, managementul stresului, gestionarea conversațiilor dificile și a conflictelor, munca în echipă și colaborarea, oferirea și primirea de feedback, coaching orientat spre rezultate, împuternicirea altora.
  6. Managementul schimbării
  7. Excelența execuțională
  8. Managementul performanței 

Mențiuni

Un program de dezvoltare a abilităților de leadership eficient are următoarele caracteristici:

  • Are la bază o analiză a nevoilor (sarcini și competente)
  • Participanții trebuie să își stabilească obiective de învățare clare și specifice.
  • Să includă resurse pentru dezvoltarea abilităților generale de management.
  • Programele de formare și dezvoltare a leadership-ului să aibă o durată rezonabilă (cel puțin trei zile ) și trebuie repetate periodic, pentru a fi eficiente.
  • Să folosească cat mai multe metode de învățare și de instruire bazate pe dovezi,
  • Să includă în mod clar oportunități de practică, legate de situații din lumea reală sau scenarii generate de participanți, fiind astfel un program de învățare experiențial și bazat pe rezolvarea de probleme. .
  • Să se desfășoare într-un climat de învățare sigur, ce oferă recunoaștere și sprijin
Învățarea prin experiență nu oferă doar informații, ci schimbă comportamente.

Suntem partenerul tău în dezvoltarea leadership-ului

 

1. Suntem orientați spre formarea de parteneriate: Ne asigurăm că programele de formare  sunt relevante pentru organizația ta și pentru realitățile de zi cu zi cu care se confruntă liderii acesteia. Un program eficient de dezvoltare a leadershipului este conceput cu beneficiarii, pentru a face față nevoilor specifice și provocărilor unice cu care se confruntă liderii din compania ta.

2. Oferim servicii de consultanță și suport pentru implementarea strategică: Te ajutăm în identificarea obiectivelor și nevoilor. Lucrăm împreună pentru a clarifica capacitatea organizațională în ceea ce privește leadership-ul și orice provocări asociate, sprijinindu-te în implementarea programului dincolo de simpla furnizare a conținutului de formare. 

3. Îți punem la dispoziție o metodologie cu rezultate dovedite:Învățarea teoriei leadership-ului nu este suficientă pentru a vedea o schimbare în comportamentul și nivelul de calificare al angajaților. Programele noastre dezvoltă cunoștințe, dar promovează înțelegerea și oferă oportunități de practică. Participanții sunt conștienți de ce se schimbă, cum se schimbă și cedevin schimbându-și comportamentul actual. Acest lucru promovează convingerea că schimbarea este benefică și necesară.

4. Propunem conținut personalizat: Pentru a fi relevant, aplicabilși captivant, conținutul programului de formare  trebuie să se potrivească perfect cu organizația ta, să includă exemple reale din companie,  abordând provocările reale cu care se pot confrunta liderii, oferindu-le oportunități dea practica cele mai relevante competențe. 

5.Ne bucurăm de feedback-ulpozitiv al clienților: Deținem un istoric dovedit de rezultate pozitive, oferind exemple din munca noastră referitoare la abordările pe care le-au adoptat, pentru a obține rezultate cuantificabile, organizațiile cu care am colaborat. 

 

Contact

Hai să ne cunoaștem

Vă mulțumi! Mesajul a fost trimis cu succes!
A apărut o Eroare! Vă rugăm să încercați din nou